dinsdag 14 april 2015

Me happy

Yeh, ik krijg nog antibiotica tot morgen voormiddag en dan mag ik deze suite hier verlaten. Mijn witte bloedcellen zijn sterk verhoogd. De isolatie is opgeheven sedert vanmiddag. Dus morgen met de vlam in de pijp huiswaarts.  Niet dat ik hier niet goed verzorgd werd, maar waar kun je beter zijn dan thuis of elders, als die elders maar niet voor de helft bevolkt is met witte schorten.
Zoveel valt er hier niet te beleven en van de zon heb ik genoten achter glas.

Louistje, ik kom je halen hoor donderdag! Oma's aan de top!

Nog enkele sfeerbeelden van zaterdag, die van zondag ga ik jullie besparen.
Vele, vele groetjes en duizend keer bedankt voor jullie lieve reacties.

Tot morgen! XXXXXXXXXXXXXXXXXXX


7 opmerkingen:

  1. Heel leuke foto's! Zoals gezegd.. OMA'S AAN DE TOP, en wat voor één...de beste!!! Marleen, ik ben zo blij voor jou. Ik ben er zeker van dat Louis weer fijne dagen zal doorbrengen met zijn liefste oma, maar oma misschien nog wel de leukste dagen. Geniet met volle teugen en vergeet al die witte schorten maar vlug....??? ... kleurt je dag en dan heb ik wel over Louis hé!! Klaar voor je volgende etappe op je lange reis? Luc zal je wel ontvangen met open armen. Maak maar vlug je valiesje klaar en HOP ... weg zijn wij! Nog iets, maak a.u.b. dat die vlam in de pijp niet oververhit geraakt hé, anders weet Lucske er ook geen raad mee...haha! GENIET!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal zeker genieten. Evelien met haar gezinnetje zijn naar zee geweest en ze wou koekjes meenemen voor op t strand. Waarop Louistje zei Neen, niet nodig, oma heeft wafeltjes aan zee. Nu niet meer blijkbaar, dus het eerste dat ik ga bijhalen morgen ... oh here ziet dat dat manneke iets tekort komt.
      Luc heeft nog voor hetere vuren gestaan ... haha

      Verwijderen
  2. ale.Marleen,hopelijk morgen richting thuis.tis altijd beter thuis van de zon te genieten.en ze geeft warme zonnestralen en de vitaminen krijgt ge er gratis bij.en de oma,s zijn er toch altijd voor de kinderen he!ik denk aan jou en hoop op het beste.gr.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar ja, dat zijn we nu ook weer te boven gekomen.
      We kunnen er weer tegen. Laat ze maar komen. Groetjes

      Verwijderen
  3. Zie je wel , oma was maar eventjes niet te bereiken, nu weer volop genieten en van dar zonnetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei heb ik toch weer een schrijffoutje gemaakt foei , moet altijd te vlug gaan zeker

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaja, morgen om 8.00 uur terug taxi oma van dienst. En genieten ...

      Verwijderen