donderdag 16 april 2015

D-day

Deze morgen waren we weer vroeg uit de veren, want een taxi dient op tijd te zijn. Louis was weer dol enthousiast en wist met zichzelf geen blijf. Dat manneke heeft zeker geen last van ochtend humeur. De weg naar huis heeft dat tongske geen moment stilgestaan en maar vertellen ...
Thuis heeft oma eerst een partijtje ballon-volleybal moeten spelen, gevolgd door één helft voetbal buiten dan. Gelukkig was opa er om het in de tweede helft over te nemen.

  T'is toch zo'n lief manneke, zie ne keer!
















In de vooravond kregen we nog bezoek. Het was duidelijk iemand die mijn voorliefde voor de chocolade van "de gouden kust" kent. Geen reclame maken hé.
Ik was nog bezig het vrouwendrankje te verzorgen toen de telefoon plots overging.
Mevrouw Vancauwenberghe? U spreekt met het secretariaat van professor ..... (ik heb zijn naam niet begrepen) van het UZA ivm uw afspraak. Boenke, boenke in mijn hart en een dubbel gevoel, ik wil er ook zo rap mogelijk vanaf. Binnen 14 dagen ben ik er vanaf. De operatie is gepland de 29ste dezer. Ik word verwacht de 28ste om 12.00 voor voorgaande onderzoeken.
Ik heb ook nog veel in orde te brengen tegen die datum, dus ik zal niet veel tijd hebben om eraan te denken. Rustig blijven.
Sparen jullie met zijn allen een kaarsje voor deze datum?

Vele knuffels,
Marleen

9 opmerkingen:

  1. Zeker weten! De kaars zal er zijn. We hopen met z'n allen voor het allerbeste.
    Dikke kus.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal nu maar egoïstisch zijn en ik vind ook dat het allerbeste nog maar juist genoeg is voor mij. De kaars moet wel branden hé, haha.
      Veeeeeeeeeele dikke kussen.

      Verwijderen
  2. marleen,er branden hier altijd kaarsjes ofwel het olie lampje .ons moeder deed dat ook.tis altijd goed voor iemand he.dju toch dat Luc juist op zijn zere hand viel,hopelijk gauw beter.voor jou duimen we ook zulle.tot de volgende en een goed weekend.gr.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci hoor. Ook nog een goed weekend al zal het wat minder zijn dan geweest. Grtjes

      Verwijderen
  3. mooie foto, 2 stralende gezichten, doet deugd om te zien.
    kan 't geloven dat je hartje effen bonkte, maar 't beste is als 't achter de rug zal zijn en nu weet je ook al wanneer het zal gebeuren en kan je je erop voorbereiden. Alles komt goed, zeker weten !! en voor de kaarsjes geen probleem, die zullen er staan xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij zit hier weeral te zingen aan tafel. De boterhammetjes moeten wat tijd hebben zulle. Ik weet dat ik op je steun kan rekenen. XXX

      Verwijderen
  4. Ja Marleen, ochtendhumeur, daar zeg je zowat!? Wie zou daar nu last van hebben als je bij oma en opa mag voor een ganse dag? En dan nog op de foto met een “oma”-wafeltje? MMMmmm lekker zeg. Misschien is dat het moment waarop Louis eens zijn babbelaar dicht houdt.
    Dat je de tweede helft van het voetbal forfait moest geven vind ik niet zo erg hoor. Kijk maar eens naar de profs, die doen dat ook hoor. Ik zou het al geen halve match uithouden.
    Euh, dat vrouwendrankje, wat is dat? Een specialleke van jou voor bij een stukje chocolade? Altijd lekker hé, maar ik meen me te herinneren dat jou wafeltjes ook niet te versmaden zijn!
    En dan het lang verwachte telefoontje, altijd op een onverwacht moment. Mijn duimen staan alvast klaar voor jou! Yi heeft de kaarsjes al klaar gezet. Eéntje voor de 28ste, en dan verder tot je terug thuis bent.
    Nee nee, you never walk alone op je reis! Keep cool en geniet intussen nog maar rustig verder van je kids. Louis ziet er stralend uit op het fotoke.
    Gemakkelijk voor ons, maar jij moet het maar doen… kop op en samen aftellen. Het moet en het zal lukken! Saluut en niet “iptsooln” njè vannacht. Morgen weer fit om Louis lekker te verwennen!!!


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon een aperitiefje Wilfried op basis van fruitsap, want we zijn beiden zo van de alcoholiekers (zo van eentje is genoeg en liefst een beetje zoet). En voor mij dan nog eentje alcoholvrij wegens de antibiotica.
      Het waren geen oma-wafeltjes, maar zelf gekochte deze keer.
      Bedankt om mijn handje vast te houden, zodat ik niet val als ik op een helling kom.
      Groetjes

      Verwijderen
    2. Met allen samen kunnen we bergen verzetten!
      Prettige dag verder.

      Verwijderen