vrijdag 3 april 2015

Nood aan een zonnestraal

Sorry, zoals verwacht heb ik terug één van mijn mindere dagen. Beetje een dipje vandaag.
Wannneer je lichaam niet zo flink meewil, haalt ook de zwakheid van de geest meer voet aan de grond. Het begon met een telefoontje van het secretariaat gyneacologie.  Mijn afspraak wordt wat vroeger in de namiddag verplaatst omdat de dokter dan wat meer tijd voor me heeft. Het piekeren begon .... geen echte reden toe .... maar ja?
Dag 3 nà de chemo hé. Waar is de zon? Beterschap op komst!
Tot morgen en nog een fijn Paasweekend!  GENIET ERVAN!


3 opmerkingen:

  1. de moed niet verliezen he!! alles komt goed en het moet!! voor jullie ook een mooi paasweekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik duim voor jou! En ik heb er nog een paar extra... zie FB. Niet opgeven hé, reizen is nu eenmaal lastig en vermoeiend. En als je dan al eens de weg verliest, geen nood hoor voor jou. Je bent nogal rad van tong, even de weg terug vragen, en voor je het weet zit je weer op het goede spoor! Goeie reis verder en geniet van een welverdiende rustpauze op het paasfeest met de kids. Ik zie die eieren al vliegen over jullie tuin.. bim-bam-beieren...

    BeantwoordenVerwijderen