donderdag 9 april 2015

Onder invloed

Ja, ik ben onder invloed. Hadden jullie niet gedacht hé van mij. Ik heb nochtans geen druppel alcohol aangeraakt. Ik voel me terug relatief goed. Opperbest zou veel gezegd zijn, maar beter kan op dit moment niet denk ik. Drugs dan? Jazeker en men bracht ze op de   markt onder de naam 'zon' en de nog meer verslavende 'Louis'. Jullie zeggen zeker 'z'is daar weeral, maar waar het hart van vol is ....'  Morgen nog één Louis-dag en dan twee  Thiebe-dagen. Eens zien welk effect deze drug op mij heeft.
Ik ben pvd content dat ik DIT toch kan. De laatste 3 dagen had ik al meer beweging dan in de laatste 2 maand , het deed me goed en gaf me extra energie.
Ook die gele bol daar boven ons hoofd, die door menigeen al als vermist werd opgegeven, die is teruggevonden en met open armen ontvangen. Morgen zal die extra haar best doen, de weerman spreekt over een topdag en die liegen nooit. Rond de middag verwacht ik de dokter voor mijn bloedtest en dan vertrekken we asap richting kust. We hadden het beloofd aan onze logé. Het zal maar voor een namiddagje zijn, aangezien we zaterdagmorgen een nieuw kadeetje in huis hebben. Wie morgen de luxe heeft niet te moeten werken, sla maar vitamientjes op zulle. Wel de zonnemelk niet vergeten hé.

Zonnige groetjes uit Ardooie,
Marleen


Ps: ik wil nog efkens mijn mail-adres vermelden. Blijkbaar zijn er volgers die geen of een verkeerd adres hebben.  Dus        deman.marleen@skynet.be

2 opmerkingen:

  1. Hallo Marleen,je zal morgen duidelijk niet alleen zijn aan het zèètje! Het zal weer zoeken worden voor een stukje parking ( das nu al twee dagen over ne parking...haha). Zorg maar dat je niet terug komt als een half-gaar gekookte tomaat - vergeet dus zelf maar je zonnemelk niet hé! Ik heb zo de indruk dat Louis een super vakantie doorbrengt. Toch een beetje een suiker-tante hé. Geniet morgen van je zomerse lentedag! Beetje ravotten op het strand (ip 't gemaksken njè)?! Vandaag was voor ons een dagje Brusselen en morgen wordt het ook an 't zèètje...voor een goeie wandeling.
    Tot ons volgend leuterke...en ik zal wel langs de weg staan om ne keer te zwaaien op je reis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen suiker-tante maar een suiker-oma hé. Mijn sunblok staat al klaar. Ze hebben me verwittigd, anders worden het onmiddellijk blaren. Mijn huidcellen zijn ook aangetast door de chemo. Maar een verwittigd man is er 2 waard, dus een verwittigde vrouw .......
      Geniet ook van jullie wandeling. Jammer dat wij maar na de middag kunnen vertrekken. Gr

      Verwijderen