woensdag 29 april 2015

update

Alles goed verlopen, jen oo kamer

4 opmerkingen:

  1. blij dit toch nog te kunnen lezen al is 't niet veel... rust maar goed en veel... je komt er wel gezond en wel :-) xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Marleen, super blij je kort berichtje te lezen. Terug in je suite 323. Nu heb je nog maar één boodschap, en dat is RUSTEN!!! Ik hoop dat je niet te veel last hebt van het ontwaken uit je diepe slaap. Geen roze olifantjes tegengekomen? Stuur ze anders maar door naar jungle book. Ik weet niet goed hoe je nu op te monteren, maar een kleine glimlach zou al veel deugd kunnen doen. Zodus, keep on smiling, en geniet van je rust zoveel als je kan. Je bent klaar voor een hopelijk niet te lange herstelperiode, doe het dus maar kalm aan en dan vlug terug naar huis. Home sweet home! Tot later.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wilfried en Rita30 april 2015 om 13:55

    We zijn blij met het goede nieuws rust maar veel en hopelijk valt de pijn mee. Nu kan het maar steeds beter gaan vele groetjes ook aan Luc.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry voor mijn schrijf(v)out. Ge ziet dat ikzelf niet goed bij de pinken was en me wat moest forceren. Nu ben ik al veel beter. Jullie zijn mijn steun en toeverlaat zulle. Vele lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen