woensdag 1 april 2015

Dikke duim terug

De derde trip is gestart, met gigantisch veel duimen in de lucht vandaag. Ik probeer me dat voor te stellen:  jullie in jullie onmiddellijke omgeving of bij het uitoefenen van jullie bezigheden, hetzij beroepsmatig, hetzij in jullie vrije tijd, zo allen met één duim in de lucht.
Het zal nogal een zicht geweest zijn en dat nog uitgelezen op 1 april. Misschien komt het morgen wel in de krant. De Standaard zal het wel niet halen, maar de Weekbode misschien nog juist.
De dag heb ik terug goed doorstaan. Ik werd helemaal in het begin terug onder handen genomen door Roos. Dit is als een Godsgeschenk op dagen als deze. Eerst een volledige gelaatsverzorging en massage, gevolgd door een subtiele maquillage deze keer. Zeg nu zelf, op mijn selfie zie ik er toch niet ziek uit. Ik zou er aan beginnen twijfelen. Nogmaals hartelijk dank Roos dat er zo'n mensen bestaan, die hier onbaatzuchtig hun vrije tijd instoppen, enkel om de gelukzalige glimlach van een toch wel vreemde mevrouw. (Of zou ze dat ook bij de mannen doen).
Ziezo, dat was het dan weer. Mag ik nogmaals een oproep doen naar degenen die mijn blog lezen en wie ik nog nooit, of reeds van bij de aanvang gehoord heb? Sturen jullie eens een reactie via de blog, via mail of smsje? Het hoeft niet lang te zijn hoor. Ik ben gewoon benieuwd wie er nog volgt. Vrouwelijke nieuwsgierigheid wordt niet aangetast door chemo hoor! Mijn trouwe lezers wil ik natuurlijk ook nog steeds horen hé. En ... moest je hier eens in de buurt zijn, iedereen is welkom. Als het kan wel een berichtje vooraf.
Morgen vertel ik wat er nu afgesproken werd voor de verdere opvolging ... to be continued.
Dikke duim terug!
Marleen



9 opmerkingen:

  1. Hoy Marleen, inderdaad, je ziet er stalend uit! Mooie haartjes, brede glimlach, fonkelende oogjes en dat alles vergezeld van een dikke duim! In mijn duim begin ik stilaan de kramp te krijgen, maar dat is natuurlijks niets vergeleken bij jou reis naar het onbekende! Je kan er duidelijk nog van genieten hé om je tijdens je reis eens te laten verwennen! Groot gelijk, ne mens zou dat eens meer moeten doen. Geen tijd... zou niet mogen bestaan! TIJD MAKEN ER VOOR!!! Allé, nog ne gezellige avond met Luc en misschien kan hij de massage nog een beetje verder zetten...haha! En, nu gene "foei" hé, niet stout bedoeld... Ik ben gewoon blij te lezen dat je het goed gesteld hebt vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was wel nog voormiddag hé. Tegen het moment dat we naar huis gingen was ik wel al moe zulle. Grtjs

      Verwijderen
  2. ja Marleen ge ziet er stralend uit.uw haar is echt mooi.kort kopje is gemakkelijk.ik heb de ganse dag aan jou gedacht.das wel leuk een gezichtsverzorging,das genieten!Die mevrouw die dat doet zal bij jou ook wel genieten,altijd een leuke babbel en dan kunt ge er weer tegen.hopelijk gaat het vandaag op het gemak zonder veel ongemakken he.gr.ook aan de man.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg.....elke dag. Met en zonder de duimen😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wilfried en Rita2 april 2015 om 16:29

    Ik kijk bijna elke dag, fijn dat je van je massage genoten hebt.
    Nu duimen dat je deze week goed verwerkt.
    Bel op het einde van de week wel eens.
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dag Marleentje, amai inderdaad ge ziet er goed uit :-)
    zijt maar gerust dat we je niet vergeten en je in mijn hartje zit, dagelijks denk ik aan jou en zoveel meer
    deze vriendin is en blijft !
    hou je goed xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank jullie wel voor de mooie reacties. Jullie zijn fans van het eerste uur hé. En ik weet dat ik op jullie kan rekenen, ook als het wat minder gaat. Duizendmaal dank! Vele zoentjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. amai! je ziet er inderdaad goed uit en je blog lees ik elke dag!! hopelijk voel je u niet te slecht na de hemo!! maar alvast een dikke duim van mij en een brandende kaars!!je bent voorturend in mijn gedachten! dikke duim!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, vooral voor de kaars. Ik weet als ik ze eens moest vergeten, dat er wel in een of andere huiskamer een verder blijft branden. Dit doet deugd! Groetjes

      Verwijderen