dinsdag 7 april 2015

Herleven

Laat de zon in je hart, ze schijnt toch voor iedereen, geniet van het leven!
Ik heb een voorbeeld genomen aan Louis. Hij zou ook de ganse dag zingen en met zo'n mooie dag als vandaag, waarom niet?
Enkele moeilijke dagen zijn achter de rug denk ik. Ik voel me heel wat beter.
Deze namiddag hebben wij de nieuwe kinderboerderij in Lichtervelde een bezoekje gebracht. Het was de moeite en dat op een boogscheut van hier, mooi meegenomen. Heel veel verschillende dieren, zoals kippen, eenden, konijnen, geitjes, cavia's enz. Maar ook lama's,  alpaca's, emoes,  mini-koeien, paardjes, ezels en een 'muishond'? Raar beest zulle.
t Heeft ons deugd gedaan aan ons hartje ....
In die korte rit naar huis was Louis al ingedommeld.  Hij liet zich dragen tot aan de zetel en dan ... plots terug de 'spring in t veld'.
Mogelijks heb ik straks een betere nacht. Het is in elk geval een drukkere dag geweest.
Zo, ik ga terug afsluiten en tot morgen allemaal!
Dikke kussen!

.


7 opmerkingen:

  1. Ik doe mijn best om morgen een gaatje te vinden om de paaskiekjes door de sturen. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zullen hier wel raken zeker. Geniet eerst en vooral maar van het mooi weer. Thiebeke zal er ook deugd van hebben. XXX

      Verwijderen
  2. Hopla! Wat zo'n kleine "spring-in-'t-veld" (Louis) niet al teweeg brengt hé! Zo poëtisch met je tekstje... inspiratie gevonden in het Nederlandse lied (laat de zon in je hart...en... 't heeft ons deugd gedaan aan ons hartje)?
    Als ik het zo een beetje snap zou je nog een kandidaat kunnen zijn voor de nieuwe K3. Muziek brengt de zon in je hart, hup naar de douche dus... dan krijgt er niemand anders hoofdpijn. Ah ja, ik heb die muishond eens gegoogeld. Raar beestje, inderdaad. Gelijkt een heel klein beetje op een otter, of niet? Geniet nu maar van een heerlijke nacht, dan ben je morgen weer tip top voor een nieuwe dag. Morgenstond geeft goud in de mond, zolang het maar geen gouden tanden zijn... daar hou ik niet van. Zo Marleen, dat was het weer voor vannacht. Slaap wel en tot morgen. Ik ga nu ook onder dekzeil. Knuffel of dikke duim, aan jou de keuze...haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er stond een bordje 'muishond' maar ik heb die ook gegoogeld en niet echt terug gevonden. Mij leek het eerder een kruising tussen een hond en een konijn. Ge moet ne keer gaan kijken. Trouwens ze hebben er een leuk terras ook. Groetjes

      Verwijderen
    2. Wilfried? Mijn laatste reactie gisteren nog gelezen?

      Verwijderen
    3. Heb het nog eens opgezocht, vlgs mij was het een 'mara'!

      Verwijderen
    4. Ja, ik heb je laatste reactie gelezen. Wat het beestje betreft, geen flauw idee. Als je een fotoke hebt, stuur eens door via mail. Als het ne keer past lopen we daar wel eens langs. En, zo vroeg uit de veren deze morgen? Dada!

      Verwijderen